The Sims, The Sims och .......... THE SIMS!!!

Efter jag hade skrivit det senaste inlägget så spelade jag The Sims och efter en kort stund spelande så ringde min mamma (?) som var hos grannen och badade och hon bad mig komma över för att bada med dem som jag så klart gjorde. Efter att ha badat en lång stund i poolen så gick jag upp och tog en lång varm dusch och tvättde då håret också. När jag hade gjort det så spelade jag ytterliggare lite The Sims, (det spelet har ju blivit som en drog för mig nu, haha) och efter jag hade glömt bort tiden så ringer Melinda för att jag skulle springa med henne kl 18.00 och när hon ringde så var kl 18.02 (ca) så det var ju bara att byta om borsta hårret håret och sätta på sig dem nya springskorna (som satt skit bra).Efter vi hade sprungit så kom gästerna medans jag stretchade (stavning?) så då fick jag bara stretcha klart sen var det bara och ta en till dusch och fixa sig. När jag hade gjort det klart så satte jag mig framför datan för femtielfte gången och spelade The Sims en stund inna det var mat. Så nu när jag sitter här och skriver jag jag hunnit äta varmrätt och efterrätt. Och till efterrätt blev det cheesecake med hallon och vitchoklad (super god). Men nu ska jag bara äta upp chokladen sen blir det chips tror jag!! Haha!! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0