Stan!!

Idag var jag i stan som jag sa att jag skulle.. så jag gick upp kl 10.30 för och sen åkta till stan kl 12.30. När jag kom till stan gick jag till min mamma och väntade till hon kunde ta rast och när hon fick det så gick vi ut och tittade efter en skinnjacka till mig och vi hittade faktist en på Veromod som var brun. Efter det i alla fall väntade jag till hon slutade och när hon slutade så gick vi ner till centralen för att möta min syster när hon kom ifrån Göteborg. Och när hon kom gick vi och handlade lite nödväniga saker och sen åkte vi hem.. och nu sitter jag här och ska kanske springa ikväll med Melinda om regnet avtar lite. Puss&kram ♥Vendela


(Den är brun men det syns tyvär inte så tydligt här kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0