Pridparaden..

Idag var jag och Matilda inne i stan och tittade på Prideparaden, gud vad roligt det var!
Haha, jag har aldrig varit där förut men jag kan säg att det här inte var den sissta gången i alla fall ( såg Blondinbella och Bobby måste jag bara tillägga!).
Efter vi nästan hade sätt hela (missade lite i början tror jag) så gick vi och åt lunch på Mcdonalds sen så gick vi till stan och tittade lite i affärer och Matilda köpte ett par jeans. Och efter det så åkte vi hem. Eller inte direkt för först så var vi vid Saga bion och skulle hälsa på hennes farmor men hon var inte där. Men nu i alla fall har jag precis ätit middag och nu ska jag ta fram miitt naturgodis! Puss&kram ♥Vendela







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0