OMG!

Idag så var vi på the Voice och det var både roligt och tråkit (eller inte tråkit utan bara skit trångt). Vi åkte in typ vid 13.30 ( Amanda, Josse, Melida, Kattis, Felicia och jag) till stan där vi tittade i affärer. När vi var inne vid Veromoda så mötte vi Lelle och Mimmi av en slump så dem hängde med oss hela tiden, eller vi dem? Jag vet inte! När kl var ca 18.00 så åkte vi till kungsan där det skulle vara och var där 1 timma och 45 minuter innan, så där stog vi och väntade!! Vi var ganska långt fram tyckte jag kanske bara 10 meter ifrån längst fram MEN fy f*n vad det var trångt. Men stog på alla och det var ju inte sina kompisar bara utan man stog typ och hängde över sånna man inte kände och klängde på dem. Det var så himla trångt!( kanske ni har fattat nu?!! XD)  Efter en kvarts tryckande, (nästan ramlade), knuffande o.s.v så orkade jag, Melinda och Amande så vi tryckte oss ut där ifrån.( Och vi lyckades!!) Efter ungefär 30 minuter senare så kommer resten av "gänget!!! (Haha) och kom till oss och efter ett långt tag bestämde vi oss att åka till donken till slussen och ta en glas. (Men jag och Kattis tog ingen glass så vi satt där med ett var sitt äpple och tuggade. Haha). Efter vi alla hade ätit upp så åkte var och en hem till sig. Men nu ska jag snart sova så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0