Natti natti!! <3

Nej nu ska jag gå och duscha och sen gå och lägga mig. Jag har inte duschat än fastän jag sa att jag skulle göra det för några timmar sen och jag tror faktist inte ens att jag har titta på tv! Haha!! Nu i alla fall börjar det där med skolan och det är några av mina kompisar som redan har börjat (de började idag). Jag hoppas att det värkligen går bra för mig nu när skolan drar igång samt betygen. Jag har faktist lite ångest för det där med betygen ifall jag skulle bli underkänd i något ämne. Men jag tror inte jag kommer bli eftersom jag inte skolkar o.s.v. Men en sak måste jag värkligen intala (heter det så?) mig själv är att jag inte får ställa för högra krav på mig själv. Jag har väldigt lätt för att "bryta ihop" ifall det inte går så bra som jag vill . Och nu ska jag ochså intala mig själv att inte göra det ifall jag får ett G  ftersom jag vet att jag kan förbättra det om jag bara kämpar lite. Men skolan börjar ju inte än för min del (börjar den 24) och den 25 så drar jag till Tjeckien (hoppas jag inte drar hem svininfluensan :S) och ska spela handboll. Och då kommer vi vara borta i 7 dagar. Ska bli roligt (hoppas jag). Puss&kram ♥Vendela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0