Med Matilda idag!!

Idag blev jag VÄCKT av Matilda kl 07.30 och kunde inte somna om så jag låg i sängen till 08.30. Och anledningen till detta var för att jag väckte henne inatt med sms och jag skickade runt 15 st sammanlagt och tllslut kunde hon inte heller somna om så då sa hon att hon skulle hämnas och det gjorde hon. Men egentligen var det väll bra så att jag kommer in i tiderna nu eller vad man ska säga eftersom skolan börjar snart. Idag i alla fall åkte jag och matilda in kl 10.30 till Nacka och därifrån till Elin (hon som äger hunddagiset) och tittade på hennes nya valp. Det är en prazsky (tror jag att det stavas) och heter Ambra! SUPER SÖT OCH SUPER LITEN! Sen i alla fall gick vi ner och åt lunch på Burgerking och tog även en beecool (stavning?) där och sen gick vi tillbaka hem till Elin och gick ut med hennes hundar. Sen i alla fall åkte vi till Hunddagiset och var där lite och efter en liten stund så åkte jag hem. Så nu sitter jag här och tittar på tv. Riktit skönt eftersom jag är super trött. Puss&kram ♥Vendela

         
               Lilla matilda äter, när vi är på hennes balkong! ( Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0