Med Kattis idag!!

Hej hej, Idag gick jag upp ca 10.30 tror jag att det var och åt lite frukost och sen spelade jag Sims ganska länge. Vid 13.30 ca så sms jag Kattis och vi bestämde att vi skulle gå ut med våra hundar tsm för det var en bar tid att gå ut med dem så vi gjorde det och efter det så åkte vi moppe ner till hamnen och åt Yakiniki (ingen aning om hur det stavas) och det var super gott enligt mig men enligt Kattis så smakade det för mycket!! (?) Efter vi hade ätit upp eller efter jag hade ätit upp så åkte vi hem till mig  och satt och spelade Sims i antal timmar sen så åkte hon hem för hon skulle äta middag!
Så det är så min dag har sett ut ungefär men nu ska jag snart byta om för kl 20.00 så ska jag springa och köra lite maq övningar med Kattis och kanske Melinda om jag får tag i henne!! Puss&kram ♥Vendela












Kommentarer
Postat av: kattis

sexiga bilder på mig asså ;)

2009-08-10 @ 21:20:57
Postat av: v

haha, jaa det är det alltid!

2009-08-10 @ 23:10:52
URL: http://vendeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0