Kul kul!

Idag så vaknade jag vid 11.00 tiden och åt inte frukost utan jag väntade en stund och åt lunch istället som fick bli grillad majs. Sen så fick jag reda på att Melinda, Ellinor och Lotta skulle spela match mot Uppland i stadslaget eller vad man ska säga så då ville jag åka och kolla på dem men det var ingen annan som ville dit ( i min familj) men tillslut så ringde Jessica hit (Melindas mamma) och sa att hon och jag kunde åka med Thomas (min tränare) som skulle åkt och titta på dem så då blev jag glad. I första "period" (det får heta så eftersom dem spelade 3x25 min)  ledde Uppland mot Sthlm med 12-18. Sen närsta period så ledde Uppland med 22-18 och därifrån drog dem ifrån med ganska mycket så Sthlm låg under med nästan 10 bollar men det hämtade dem ikapp och vann med 1 boll (30-29 till Sthlm) eter sista perioden.
Och det får jag säga var riktit duktigt gjort eftersom Upplands "trupp" nästan bara bestog av Skånella spelare så dem var mycket mer ihopt spela än vad Sthlm var! Nu när jag har komit hem i alla fall har jag inte gjort något och kommer inte göra något heller utan jag ska bara vara hemma och fixa tills imorgon för då börjar skolan igen sen så ska jag också packa tills på tisdag för då åker jag till Tjeckien i nästan en vecka tror jag. Men tur så är bara skolan från 13.00-14.00 så det är ju ingen jobbig dag om man säger så. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0