Haha....

Jag satte på en film, hämtade glass, tittade på film, hämtade mer glass, borstade håret, titta på film.... och stängde av filmen!! Okej jag erkänner det själv, JAG SUGER PÅ ATT TITTA PÅ FILM! Jag kan gärna titta med en kompis om dem ger det som förslag och hjälper mig att välja film men när jag själv ska sätta på en film och titta så måste det värkligen vara en riktit bra film eller en film som jag aldrig har sett. Så där fick ni något nytt om mig som ni inte visste.. Och om ni ville veta vilken film det var jag titta på var det MAMMA MIA!! Och den ÄR inte dålig det är bara det att jag redan har sett den en gång och att jag satt själv i en ensamhe toch då är det ingen som kan tvinga mig att sitta still... Aja, men om det är en bra film och den redan är på satt så kan jag faktist sitta hela fimlmen ut, utan att tvinga mig till det. Men nu ska jag inte sitta och skriva om mitt filmtittande och slösa bort eran tid. Puss&Kram ♥Vendela 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0