God natt!! <3

Okej, nu ska jag berätta väldigt kort om dagen för jag ska snart gå och sova för jag är helt slut.. Idag i alla fall så åkte jag, Ia, Maija och Martina in till stan och kollade på Baksmällan på Sergel. När vi kom dit så bokade vi platser och hämtade ut biljetter och då var vi mer än en timma innan filmen skulle börja så vi var i god tid. Efterddet så gick Ia och Martina till Donken och jag och Maija gick till H&M för att hon skulle köpa en tröje men tyvär fanns den inte i hennes storlek förutom den som satt på skyltdockan men den vågade hon inte fråga om hon fick ta (eller det fanns i hennes storlek men bara i lila (?)). Efter det åkte jag och Maija till Hemköp vid T-centralen och köpte lite godis och sen när vi kom tillbaka var vi i god tid till filmen. Efter filmen (som var JÄTTE BRA)  så tog vi tåget och bussen hem och när vi kom hem åkte vi till Maija.
Men nu ska jag i alla fall sova så puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0