??..

Haha, just nu vet jag inte om man kan ha tråkigare än vad jag har! Jag har precis installerat The Sims 2! Eller inte precis men för ett tag sen och jag kan säga att jag inte riktit vet varför jag gjorde det men nu vet jag i alla fall vad jag kan göra om jag vill fördriva min tid med något när jag absolut inte har något att göra. Sen på talan om ingenting har jag även lagat liten del av middagen jag åt. Eller jag skar bara tomaterna till tomatsalladen men det var ju något i alla fall. Men nu ska jag visa lite bilder på när jag var och plocka tomaterna o.s.v (du vet, våra tomater är suuuper ekologiska!! haha)!!! Puss&kram ♥Vendela

                                                                            
           
           
                                                                  
           
            
            

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ser riktigt gott ut för att vara du som gjort den !!! Hahahah :D

2009-08-06 @ 21:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0