Dagen med Ebba!!

Nu har jag komit hem ifrån träningen för ett tag sen och tänkte skriva lite om dagen. Vi började med att Ebba kom hem till mig och lämnade sina saker till träningen och sen tog vi första möjliga bussen ner till centrum. Efter det åkte vi till Forum där vi tittade in på lite affärer och sen drog vi vidare till Sickla. I Sickla tittade vi på Gina, Veromoda, H&M och Vila. Men vi hittade även inget där. När vi var inne på Vila ringer Ebbas mamma mig och säger att Ebba har tappat sin mobil på Veromoda för det var en som hade hittat den och ringt henne. Super snällt av henne och super klantigt av Ebba. Efter det åt vi lunch på donken och sen åkte vi hem. När vi åkte hem hann vi även med konsum och där köpte vi lite godis. Så jag har bara varit nyttig idag. När vi kom hem så kokade jag och Ebba rödbetor men tyvär han vi inte äta det eftersom det tog lite långt tid så vi fick äta Billys pizza till middag!! Och sen åkte vi till träningen. Så där hoppas jag att jag sprang av mig allt. Men nu ska jag i alla fall duscha och titta på tv och ta en glass. Haha!! Puss&kram ♥Vendela

Frukost: Två skålar mid flingor
Lunch: McDonalds
"Mellis": Godis
Middag: Billys pizza.
Kvällsmål: Glass
Wiiiiiiiiiii vad jag är nyttig nu känner jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0