Är hemma nu!!

Så, nu är jag hemma ifrån Karlstad! Det har varit mycket roligt där, och jag tänkte nu berätta lite kort om dagarna där (det jag kommer ihåg).
Söndagen: I Söndags kom vi dit till middagen och åt något gott kött med potatis sen hann vi inte göra så mycket mer än spela kort borsta tänderna och gå och lägga oss. Och sen kom jag på att vi cyklade ner till macken och köpte en var sin glass.
Måndagen: I måndags så gick vi upp kl 10.00 och fixade oss lite sen tog vi cyklarna och åkte ner till stan! Jag hittade ett par solglasögon ifrån H&m och Matilda köpte en en väska ifrån H&M. Haha, det som var lite roligt med Matildas köp var att hon tog väskan ifrån en skyltdocka för det var där hon hade sett den men det var den sista av den väskan! :P Sen på vägen hem så köpte vi oss en macka med cykling curry röra på som var SUPER gott!! (till lunch!!! )
Tisdagen: Cyklade vi ner till stan igen med hennes 2 kusiner, där Matilda köpte 9 par örhängen  på Ginatricot och en tröja där ifrån också, men jag hittade inget. Efter det så cyklade vi hem sen så var vi hemma lite eller vad man ska säga och spelade kort och sen cyklade vi ut igen till lekparken där vi spenderade en stor tid när vi var i Karlstad (haha) och senare vid 20.00 tiden så cyklade vi ner igen till stan där vi tittade lite till (vi cyklade VÄLDIGT mycket där).
Onsdag: Idag gick vi upp kl 10.00 som vi har gjort alla andra dagar och bara tog det lungt. Efter ett tag kom Matildas morfar med massa kräftor han hade fiskat och då var det fullt med att koka dem och när dem var kokade våkte vi hem.
Senare idag: När jag kom hem så åt jag och sen åkte nästan direkt till Josse och Kattis och även Matilda kom och var med oss. Det vi gjorde där var att åka till donken och köpa mcflurry och sen så åkte vi hem och spelade poker. Tyvär så spelade vi inte klart men jag tror faktist att jag skulle vinna!! Haha (a)!
Men nu sitter jag här och bestämmer hur vi ska ta oss till dagis imorgon för Jag, Josse, Kattis och Matilda ska dit.
Puss&Kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0