VI VANN TEMA SPORTIA OCH SERIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaa, idag vann vi mot Skogås i Eriksdalshallen med 15-12. Det var så j*vla skönt. Det kunde inte bli bättre. Det känndes värkligen som våran match. Men under första minutrarna i andra halvlek så känndes det lite ostabild för då kom dom ikapp våran fyra måls ledning till ett måls ledning. Men sen drog vi ifårn på slutet och det känndes så j*vla skönt den sista minuten. Då kan jag ju också tillägga att jag gjorde ett mål ifrån min målgård när det var 13 sekunder kvar av första halvlek för att Skogås målvakt gick lite för långt ut (jag är själv målvakt). Och sen så fick jag matchens lirare också. Det var ju också kul men det allra bästa var att vi vann. Jag kan ju berätta om dagen igår också. Vi vann våran första match mot Tyresö med 24-17 sen vann vi våran andra match mot Skuru med  13-18 sen vann vi våran sissta match mot Tumba med 18-10. Var också en grymt skön seger. Nu när vi både har vunnit serien och vann denna cup som då heter Team sportia som tillhör serien kan man säga så ska Jessica (våran "lag mamma" samt också Melindas mamma) och Mona (Josefines mamma) dansa för oss. Sen så ska vi få åka gocart gratis av Mimmis pappa. Sen så ska vi få köra skrattyoga med Mimmis mamma istället för fysen på tisdag och sen så ska min mamma köpa tårta till hela laget. Så det här ska firas ordentligt. Sen så ska jag ju inte glömma att Ebbas pappa hade köpt Pommac till hela laget som vi drack eftert segern. GUD VAD SKÖNT ATT VINNA!!! Men nu ska jag åka till Mölnvik med min mamma och syrra och dem eller bara mamma skulle köpa något där.  Puss&Kram ♥Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååååå duktig i dag syster<3<3<3<3

2009-04-26 @ 15:20:18
Postat av: Ronja

Grattis ni var värda att vinna!

Och måste verkligen berömma dig! Tror inte det finns någon bättre målis än dig, höh det tycker hela laget ;) Puss & kram Ronja tyresö

2009-04-27 @ 15:06:55
URL: http://ronjafroberg.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tack så jätte mycket!! :)

2009-04-27 @ 16:12:48
Postat av: Linnea

Jag håller med Ronja för fullt, det finns ingen bättre målvakt än dig! älskar dig vendela. <3

2009-04-28 @ 12:23:06
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0