Klassmiddag med halva klassen!!

Jag kom precis hem ifrån klassmiddagen eller vad man ska kalla den. Så jag hinner inte skriva så mycket för att jag har väldigt mycket läxor att göra. Har förhör imorgon och prov på fredag som jag inte har tränat på. Men iallfall så tog jag en 20 minuter tidigare buss idag bara för att hinna med bussen i centrum. Sen när jag kom till skolan så hade vi 2 eller 3 lektioner innan lunch, jag kommer faktist inte ihåg. Och efter lunchen så hade vi musik och det gick mycket bättre än vad det gick förra veckan iallfall. Sen efter det så hade vi handboll och sen så slutade vi. Direkt efter handbollenså duschade vi och sen så gick jag och Ebba till donken och köpte var sin mjuk glass med cola sås på. Super gått var det. Sen så gick vi igenom forum och Ebba gjorde en grej på mediamarkt sen så åkte vi till skolan. För idag så hade vi klassmiddag. Den gick ganska bra och det var ganska trevligt. Jag tror vi var 11 stycken ifrån våran klass och vi är 17 st i våran klass. Och jag kan ju då lägga till att 10 av dem spelade handboll förutom en så det tyckte jag var lite dåligt. På middagen så åt vi tacos till middag och glass med cola sås till efterrätt . Haha.. så det blev ju två gånger med det idag. Japp, men jag hinner inte skriva så mycket mer för jag måste plugga nu. Pussar&kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0