Helgen!!

Jaa, jag kan börja att berätta lite om dagen igår!  Jaa.. jag tog bussen in till stan och tittade på bion med Ebba. När vi hade hämtat biljetterna kl 12.00 så åt vi lunch på donken mellan det. Sen så tittade vi på bion. Bion var bra men jag har sett mycket bättre filmer, så den får bara tre *** av ***** möjliga. Hehe!! Efter bion så var vi så himla sugna på jordgubbar så vi åkte till högtorget och köpta 6 paket jordgubbar för 50 kr och det var super bra pris. Men det var väll antagligen bara för att dem skulle stänga när som hellst då typ. Sen så tittade jag och Ebba runt lite sen åkte vi hem. När vi kom hem så vet jag inte riktit vad vi gjorde men vi tittade iallfall på Robbinson sen direkt efter det så tittade vi på The Grudge. på kvällen. Haha.. jag tror Ebba skulle kissa på sig när som hellst när vi tittade på den men jag tror hon lyckades hålla sig. Sen iallfall så fixade vi hennes säng och gick och la oss. Så vi somnade ialllfall runt halv ett!!

Om idag då!! jaa, vi vaknade typ 10.40 men vi hade ställt kl på 10.00 men vi vaknade aldrig av den. Men iallfal så gick vi upp direkt nästan och åt lite frukost. Sen iallfall så fixade vi oss och gick ut och bollade lite så det var ju kul och få lite frisk luft. Sen vid två så kom hennes mamma och hämtade henne och dem åkte till forum tror jag. Men då åkte jag och mamma till mölnvik och jag köpte en 30 kr present vi ska ha på klassmiddagen som vi ska lotta ut. Jippi! Sen så åkte vi till Siba och tittade på en dator till mig. Eftersom jag fyller år snart (på tisdag faktist). Och då bestämmde vi att vi skulle åka hem direkt för att pappa och jag skulle titta på en dator i stället. Så då åkta mamma och jag hem och sen direkt åkte jag och pappa till Mölnvik igen. Och vet ni vad?? Jag fick en dator så jusst nu är jag överlycklig men jag kommer inte få den för än på tisdag men det är ju bara två dagar kvar. Men nu ska jag iallfall titta lite på datan sen så ska jag väll stänga av den och titta lite på tv. Så Pussar&Kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0