Onsdag....

Idag var det en ganska rolig men jobbig dag. jag började med matte som var ganska rolig. Eller den var iallfall inte tråkig. Sen så hade jag engelska och då fick vi veta vårat engelska prov och det gick faktist bra. Det var nog det bästa resultatet jag har gjort på engelskan. Haha, det var ju iallfall något bra i det.  Men iallfall efter det hade jag en lektion före lunch. Sen efter lunch hade jag musik och jag kan säga att man inte hörde ett dugg vad det var vi spelade men vi hade roligt iallfall och det var ju bra. Sen så hade vi handboll och det var ganska jobbig i början för då körde vi lite "fys" eller vad man ska säga. Sen så körde vi bara minihandboll och hade roligt. Efter handbollen dushade jag och sen tog bussen hem. Där träffade jag Maija, Frida och Martina i centrum och vi pratade lite innan jag och Maija tog bussen hem. Sen nu när jag har kom hem så har jag bara tittat på tv och sovit. Annars så har jag inte gjort så mycket. Men nu ska jag iallafall titta lite vidare på datan och sen så ska jag väll titta lite på tv och sen så ska jag försöka gå och lägga mig i tid. Puss&kram Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0