Torsdag

Jag fortsätter att göra ett sent inlägg igen som jag nästan har gjort alla andra dager, men idag blev det värkligen försent. Jag började dagen med att gå upp en hyfsat bra tid för att hinna fixa mig och äta innan jag var tvungen att gå till bussen som vanlig. När jag väl var i skolan så hade vi svenska och fortsatte med våra berättelser på datan. Sen så hade jag tyskalektion. Det var den roligase lektionen vi har haft hittils iallfall. För det enda vi gjorde var att göra påskort och äta godis och samtidigt lyssna på lite tysk musik. Grymt roligt iallfal.. haha! Sen hade vi bild och efter det hade vi lunch. På bilden jusst nu håller vi på att hitta bilder till ett colage som man ska göra. Själv hittar jag ingen bra bild så det kanske blir en tråkig permfyn flaska eller något. Efter det så hade vi lunch,matte och so. Det var sissta so lektionen inna provet. Och provet som är imorgon. Inte så nervös faktist som jag brukar vara innan prov. Men iallfall sen när jag kom hem så satta jag mig famför tv i en timma och sen så fick jag gå ut med hunden eftersom det är T-dag.. haha!! Efter en promenad så skulle jag plugga en timma.. Som inte blev en timma utan 10 minuter innan jag helt plötsligt hamnade framför datan. Hur det nu gick till. Efter det så åkte jag ner till träningen och sen nu efter träningen så har jag bara fått sätta mig med min so bok och pluggat. Och sen ha jag övat lite svenska också. Nej nu måste jag dusha och gå och lägga mig men inna jag gör det så måste jag  ju berätta att jag åker till Västerås imorgon för att spela Irstablixten och då kommer jag tyvär inte kunna skriva något men jag lovar att skriva ett lång inlägg när jag kommer hem. Pussar&Kramar ♥Vendela
                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0