Torsdag = ledig imorgon !!!!!!!!!!!

Dagen idag har varit välldigt bra förutom att jag har ont i halsen och varit väldigt hes men det har nästan gått över nu. Sen idag så hade jag prov. Tyska prov. Inte kul alls eftersom jag inte kunde något alls. Men jag får väll försöka göra bättre ifrån mig nästa gång då. Nu när jag har kommit hem  så har jag bara tagit mig en skål med flingor och packat. Och snart så ska jag ut med hunden. Efter jag har varit med hunden ska jag åka till Josse tror jag för vi (Kattis, Ebba, Josse och jag) ska sova där inatt. Ska bli kul! Så jag kommer inte skriva något mer ikväll tror jag! 
Jusst det.. idag får man ju inte glömma att det är valborg, för idag ska vi ner och titta på brasan (tror jag iallfall) nere i gurra. Det är inte alls särskligt roligt men det har typ blivit en tradition. Eller jag har ju inte varit där varje år men nästan iallfall (ibland har jag bara stannat hemma) hehe. Men nu ska jag gå iallfall så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0