Torsdag

Jag kommer inte skriva så mycket nu för det har faktist inte hänt så mycket idag men jag kan ju säga lite iallfall. Idag hade vi bild och det var ganska kul men jag han inte göra så mycket men det gick ganska bra. Sen så hade jag tyska idag också och det gick lite bättre än vad jag trodde. jag tappade inte bort mig så ofta men någon gång gjorde  jag ju det när jag skulle läsa upp en intervju till klassen men det var mest bara roligt. Nu när jag kom hem har jag tittat på vänner och gått ut med hunden mer har det inte hänt. Men nu måste jag skicka svenska läxan till Ebba för om 40 min ska jag till bussen fär att åka ner till träningen lite tidigar för jag ska gå en födelsedags present till Josse. Hon fyller år idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0