Torsdag

Jag började med en ganska stessig morgon för precis när jag gick upp så frågade pappa mig om jag ville följa med honom och köpa en ny diskmaskin för våran förra gick sönder igår. Så det gjorde jag så klart för jag hade inte direkt större planer för mig. När vi kom hem så bestämde jag och min syrra oss för att åka till Forum för att hon skulle köpa lite saker och jag skulle köpa en födelsedags present till Josse som fyller år på torsdag så det får man ju absolut inte glömma. Så nu har jag fått det gjort också sen så ska jag bara köpa lite påskägg till några goda vänner. Sen har jag nog inget mer kvar att handla. Så  har nog min dag sett ut. Och som ni har märkt har jag lyckas korta av mina inlägg lite för förut skrev jag lite för detaljerat och det orkar jag tyvär inte göra längre. Och jag tror det inte var så kul att läsa till slut. Haha!! Nej nu ska jag nog gå och kolla lite tv eller läsa lite bloggar! Pussar&kramar ♥


Kommentarer
Postat av: josse

vad snäll du är som har handlat present till mig!

jag ska åka och handla till dig snart, hoppas du kommer gilla det jag köper! :)

2009-04-10 @ 00:30:35
URL: http://fino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0