Söndag!

Japp, nu har jag i all fall rensat garderoben på saker jag inte vill ha och saker jag inte använder för att det är t.ex. för litet. Jag har ju växt som en raket nu på sissta tiden. Är faktist redan 180 cm! Men i alla fall har jag  faktist inte orkat gå ut och sola och jag tror inte jag ska göra det heller men jag ska iallfall tvinga mig ut i solen lite så jag inte sitter inne hela dan. Det är väll tråkit! Sen så försöker Josse och Kattis tvinga med mig att åka moppe med dem jag jag totalvägrar men dem tycker att jag är en fegis men det är jag väll inte? Nej nu ska jag ta mig ut lite för ikväll blir det tv kväll som vanligt! Pussar&Kramar ♥Vendela


Kommentarer
Postat av: nathalie

är du släkt med gisela hampl ?

2009-04-12 @ 16:22:53
URL: http://sommars.webblogg.se/
Postat av: Vendela

Jaa, det är jag!! ;)

2009-04-13 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0