Skola läxor handboll.....

Dagen idag i skolan har varit bra. Jag hinner tyvär inte komentera om den för jag har ganska mycket att göra just nu. Jag kom precis hem ifrån Hammarby-Alingsås matchen (handbolls så klart). Det var en ganska jämn och bra match. Men vissa delar tyckte man det inte var så grymt spel. Det stog 14-13 till Alingsås i halvlek men det tog Hammarby ganska snabbt igen och vann slutligen med fem bollar tror jag. Om Hammarby hade förlorat denna match hade Alingsås gått till final för det stog 2-1 till dem i matcher (rätta mig om jag har fel) men nu står det 2-2 tror jag! Och det avgörs nästa match vilket lag det är som går till final. Så det kommer bli kul! Men nu måste jag iallfall gå. Så Puss&Kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0