Ska strax sova...

Jag kan väll slänga in ett inlägg nu när jag endå bara sitter här. Har just lagt mig i sängen och sitter och roar mig med datan i knät. Ja som sakt så har ju vi ingen svenska imorgon och det är ju super skönt för då behöver jag gå upp vid 08.30 ca. Super! Men iallfall så kan jag beskriva träningen lite kort. Jaa.. idag så sprang vi inte ute utan vi fick värma upp inne och det var ju också kul eftersom jag inte gillar att springa ute särskilt mycket. Sen så delade vi upp oss på två olika sidor. Det var dem som skulle spela team sportia på den ena sida och dem andra på den andra sidan. (93:or + några 95:or och 94:or). Sen på slutet så spelade vi match mot dem två sidorna. Och vi som skulle spela team sprtia vann faktist med 16- 27 eller vad det var. Jag kommer inte riktit ihåg jusst nu. Men annars så var det väll ingen särskild träning. Eller den var ju så klart kul och så! :) Nej. nu ska jag chatta lite och sen öva på engelska läxan! (jag hittade inte engelska pappret men jag hade lite verb och så att öva på också så det får jag väll iallfall göra) Pussar&Kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0