Sjuk!

Lovet börjar (nästan börjar iallfall) med att vara sjuk. Jag känner mig yr varje gång jag sätter mig upp och har spytt en gång och det är nog inte det man vill vara på ett lov med en strålande sol. Jag som hade tänk att gå en långpromenad med hunden idag och det kan man inte säga direkt att det blev av. Sen hade jag tänkt vara med Josse och Ebba idag men det blev inte heller av. Så det enda jag har gjort idag är tittat på tv och ätit en apelsin och två stycken kiwisar. Sen gjorde min syster en milkshake till mig som var jätte god (tack så mycket). Och så har min dag sett ut, inte den roligsate direkt med den kunde ju ha vart värre. Jaja nu ska jag fortsätta titta på tv för jag börjar må illa nu. Pussar&kramar ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0