Påsk Påsk!!

Jaa, dagen idag har både varit varm och rolig. Jag började med att möta upp kattis nere vid busshållsplatsen. Där ifrån gick vi till hennes syrra och hämtade kamera sen så gick vi till Josse. Direkt när vi kom så gick vi upp på hennes rum efter som jag inte har varit där förut. Hehe! Sen så gick vi till ösbyskolan och Josse Kattis åkte moppe. Jag tror dem försökte tjata upp mig på den där moppen i 3 timmar (vi var där så lång tid ungefär) men jag totalvägrade (men jag kan väll säga att jag blev lite sugen på att köra endå). Men efter en stund kom jag på att Melinda hade fått sin moppe idag så vi sms henne och sa att hon skulle komma dit och åka lite med dem! Så hon satte sig och åkte ifrån Ingarö där hon var med sin moppe. När hon var där så åkte dem lite och så.Sen efter ungefär 3,5 timmar så gick vi hem och snälla Mona (Josses mamma) hade gjort pankakor till oss med jordgubbar så det smaskade vi i oss. Sen så fick vi skjuts till Kattis (blandannat för att jag har gigantiska skavsår på mina hälar som jag fick av mina skor) Hos kattis så bytte vi lite påskägg som vi hade köpt till varandra så det första vi gjorde var att smaka lite på det och samtidigt  hitta på vad vi skulle göra. Och tillslut så kom vi farm till att vi skulle köra land och rike och ni får bara en chansning på vem som vann den leken. Och svaret är självklart jag. Sen så slutade vi för att Josse tyckte jag tog i för mycket när jag sköt med bollen (är antagligen för stark) så då satte vi oss och spela spel. Och där kom jag bara två efter Josse men det kändes nästan som en vinst! Men efter vi hade spelat klart var jag tvungen att gå hem för att käka lite påskmiddag. Alltid lika gottt. Sen så blev det annanas och lite efterrätt. Så har nog min dag sett ut om man kortfattar den. Men nu ska jag nog titta runt lite här sen får väll jag sätta mig och äta godis framför tv! Pussar&Kramar Vendela


Kommentarer
Postat av: josse

det är du visste! :D

2009-04-11 @ 22:33:44
URL: http://fino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0