Onsdags kväll!

Japp, dagen blev som planerat. Jag gick ut en långpromenad med min hund som jag sa och det blev ungefär en timma, så efter  kände jag mig jätte. Efter den långa promenaden så satte jag mig framför datan få minutrar innan jag skulle åka iväg med pappa och handla. Efter vi vart och handlat så åkte vi till Siba och tittade lite på en dator jag kommer önska mig i födelsedagspresent. För det är bara 13 dagar kvar tills jag fyller år ju. Jippi!! Efter jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Har mest slappat framför tv och ätit middag sen har jag ju så klart sms med min absolut bästa sms-kompis Josse.. Haha!! Kan man ha roligare än att sms med henne??
Men men så har min dag sett ut sen har jag också sms med Kattis och Ebba lite och har också varit kul! haha.. Men nu ska jag fortsätta vara lite social! Pussar&kramar ♥Vendela

Kommentarer
Postat av: josse

du är min bästa sms kompis! :)

2009-04-08 @ 21:59:20
URL: http://fino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0