Onsdag = Helt OK!!

Ganska lugn dag idag blev det iallfall. Det började med matte. Som gick ganska bra förutom att vi håller på med en uppgift som man ska fråga 100 st personer om en och samma fråga och ge alltenativ och sen göra ett stapeldiagram av det eller vad man nu vill göra för diagram. Och själv är man bara upp i 70 st nu så jag har några kvar att fråga. Efter det iallfall så hade jag engelska prov. Det gick inte alls bra tror jag men det känndes iallfall ganska bra. Men min känsla har inte alltid varit den bästa så tyvär vågar jag inte lita på den. Och sen hade vi slutligen svenska innan lunch. Efter lunch hade vi musik. Och det gick faktist välldigt bra för det är första gången jag klarar en låt på piano. (Överlycklig). Och sen efter det så hade vi handboll. Hanbollen var välldigt kul idag för först gjorde vi klart dem där uppgifterna man skulle göra i grupper och sen efter det hade vi mini-handbolls tunering. Och gissa bara vilket lag som van! Joo.. mitt så klart! Och priset för dem som vann var att titta på när alla andra gjorde idioten. Och jag kan säga att man njöt värkligen när man tittade på när dem sprang där fram och tillbaka. Haha.. Efter det så dushade jag och sen tog bussen hem. Efter jag kom hem nu så har jag inte gjor så mycket mer än att ätit lite mellis och tittat på tv. Men nu ska jag titta lite på datan efter nån bild som jag ska ha på bilden imorgon. Jaja... pussar&kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0