Morgondagens planer!!

Sitter just nu med datan i knät och tittar på Burn after reading. En film där Brad Pitt spelar tönt. Den är faktist riktit rolig. Men iallfall så kan jag väll berätta lite om morgondagen och så. Vad som kommer och hända. Imorgon ska jag ta 11 bussen ifrån centrum. Sen ska jag och Ebba hämte ut biljetter för bion som börjar kl 13.00. Och vi ska se 17 again. Jag tror faktist den kommer vara riktit bra. Det är väll en typskt ungdomsfilm tror jag. Sen efter det så vet jag inte riktit vad jag ska göra, men Ebba ska iallfall sova över hoss mig imorgon och så kommer ungefär min dag se ut. Dagen ser faktist riktit rolig ut. Men nu ska jag fortsätta titta på filmen sen kanske jag får dammsuga ur mitt rum lite för jag hinner inte göra det innan Ebba kommer imorgon. Jaja Pussar&Kramar ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0