Långfredagen

Idag gick jag redan upp kl 09.15 för att hinna tvätta håret och dusha inna vi skulle åka och handla. Man kan tro att vi handlar hel tiden och det gör vi också just nu för det är påsk och så, sen är det grejer man glömmer och handla sen förra gången man var och handla. Idag köpte jag tre påskägg till tre stycken vänner som jag ska gå lite påskgodis till. Sen efter jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Jag har bara ätit lunch och tittat lite på tv annars så har det väll inte hänt något specielt. Sen så kanske jag tar mig ut lite när det är så fint väder men jag får se vad jag gör. Jaja, nu ska jag försöka ta mig ifrån datan lite och kanske göra något lite vettigare iallfall. Pussar&Kramar ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0