Fyller år idag!!

Idag är det min födelsedag och jag mår super! Dagen började med att jag kom i tid till skolan iallfall. Men bussen kom precis i tid kan man säga. Sen iallfall så började jag med so och det var ju ganska kul. Eller det var iallfall inte så tråkit! Sen så hade vi idrott och lunch. Vi skulle igentligen haft klassmöte där emellan men den vart inställd så det var ju skönt! Sen så hade jag bara två lektioner innan vi slutade skolan för en lektion var inställt. Ännu ett plus i kanten!! Sen iallfall när jag kom hem så gjorde jag inget speciellt. Jag installerade min dator och gjorde lite sånna saker bara. Sen efter en jätte roligt styrketräning där vi körde kibox så har jag mest bara hängt upp mina tröjer och så jag fick av mina underbara kompisar. Japp, så har min dag sett ut hoppas eran också har varit super!! Pussar&Kramar ♥Vendela
(bilder kommer i slutet av veckan när jag orkar med det, då kommer det alla bilder ifrån veckorna)

Kommentarer
Postat av: josse

grattis bästa vendela! :D <3

2009-04-21 @ 22:39:00
URL: http://fino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0