Fredags kväll!!

Japp, det får nog bli dagen sissta inlägg. Idag tycker jag att jag har varit ganska bra på att uppdatera iallfall. Så det kan jag ju vara ganska nöjd med. Jusst nu sitter jag och chattar med Kattis och Josse för att planera lite om morgondagen. Sen kan jag ju berätta lite vad jag har ätiti för smarrit idag. Min mamma har bakat något som vi ska ha imorgon som efterrätt när vi har gäster. Det är inte som muffins men det ser typ ut som det utanpå men sen när man tagit en liten bit  så rinner det typ ut choklad ur den (tyvär kommer ni inte få se resultatet idag för dem är inte klara än). Eller jag vet helt ärligt inte hur det var men det lät hur som hells super gott. Så den smeten har jag fått smaka på och det var super gott kan jag bara upplysa er om. Men nog om det, nu ska jag fortsätta chatta lite med Kattis och Josse för det bara blinkar för fullt här nere. Pussar&Kramar ♥Vendela

                                                                                                                                     




Kommentarer
Postat av: kattis

ser gott ut! ;D

2009-04-10 @ 22:23:19
URL: http://aalltidkattis.blogg.se/
Postat av: kattis

Du har blivit utmanad! Kolla i min blogg. (:

2009-04-11 @ 22:09:02
URL: http://aalltidkattis.blogg.se/
Postat av: cecilia

det där ser super gott ut! :)

2009-04-14 @ 15:18:09
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0