Fredag ...

Idag blev det en välldigt kort dag. Jag började kl 10.15 och slutade 13.55. Så det blev bara 4 timmasr och 10 minuter tror jag i skolan. Men iallfall så kan jag ju glädja mig lite åt att vi inte hade något förhör på engelska pappret som jag hade glömt. Men vi hade läxa på verben och det tror jag gick ganska bra. Efter skolan åkte jag till Matilda och sen så åkte vi till stallet. Det gick ganska bra men vi blev ganska mycket försenad till bussen som vi skulle ta. Vi skulle ta bussen som gick 16.20 men när vi tittade på klockan första gången så var den 16.50. Så den kunde vi ju inte ta den så vi skulle ta 17.20 bussen istället men då fick vi skjuts. Så när vi var hemma hoss matilda var den 17.20 och vi skulle ta en direkt buss till nacka och titta på skuru 95:or men vi missade den bussen vi tänkte ta så då blev det försent så vi åkta aldrig. Så vi fick gå tillbaka till Matilda och tittade lite på film. Sen fick jag åke hem och nu sitter jag här. Eller jag har ju varit hemma en stund men det har ju inte hänt något roligt direkt. Men nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar sen så ska väll jag gå och lägga mig i tid för imorgon så ska jag gå upp 06.00 för att vi har samling redan 08.30 och vi spelar första matchen 09.00 i Skogås. Sen kan jag ju också säga att den sissta matchen börjar 17.15 så det blir väll en heldag i en handbollshall. Men nu ska jag fortsätta lite här. Så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0