Fredag Fredag.....

Idag har jag haft det en ganska lugn dag. Jag började med svenska där vi håller på att göra pjäser om gudar eller vad man ska säga. Sen hade vi no och det var väll inte så kul eftersom jag inte ens kommer ihåg vad vi gjorde. Och sen så hade vi so och lunch. Efter lunch hade vi bara en lektion och sen slutade vi. Direkt efter vi slutade så tog jag 422 till centrum och sen bytte buss till 474 till Mölnvik där jag träffade min mamma och anton, jag åkte dit för att anton skulle klippa sig och jag själv skulle bara titta runt lite i affärer och sen åka bil hem med dem. Nu när jag har kommit hem har jag inte hunnit gjort något speciellt. Satte mig bara framför datan direkt med mitt godis i knät. Jaja, men nu ska jag iallfall gå, så ha det så bra! Pussar&kramar  ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0