Forum

Japp, det blev både som jag hade tänkt mig och som jag inte hade tänkt mig. Det som jag hade tänkt mig var att åka till Forum med Kattis och så blev det så klart. Men det som jag inte hade tänkt mig var att köpa en väska och en tröja. Så nu sitter jag här med en svart väska och en grymt cool tröja haha. När vi skulle hem ifrån Forum vi halv 3 typ så tog vi bussen till centrum och där hade jag lite kul med Kattis i en kvart medans vi väntade på bussen. På den "lång" tiden hann hon nästen slå en kille två gånger med en påse sen gick hon in i en reklam skylt sen efter det så gick hon in i en kille det var lit kul faktist .. Haha.. Eller hon höll iallfall gå in i honom:P Sen när bussen kom så träffade jag min syrra som hade bowlat med min andra syrra och då fick jag mitt första påsk ägg (tack så mycket) så den har jag hunnit smaska lite på innan jag ska åka ner till träningen om 20 min. Men måste fixa mig lite nu!! Puss&kram ♥Vendela
                                                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: kattis

hahah, det var inte alls kuul! :p

2009-04-06 @ 19:32:36
URL: http://aalltidkattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fina saker du köpte! :)

2009-04-06 @ 19:47:00
Postat av: Anonym

Tack ! ;)

2009-04-06 @ 21:48:55
Postat av: linnea

Fan vendela vilken snygg tröja !

Avundsjuk ! ;) hihi

2009-04-08 @ 19:45:06
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0