Första skoldagen

Jag var ganska pigg nu första skoldagen, men det var väll antagligen för jag var stressad för att det var skola. Jag blir nästan alltid stressad första skoldagen efter lov, men jag vet inte varför. Det är väll antagligen för att jag är rädd för att försova mig eller nåt.. Jaja, idag så började jag med att ha so. Då fick vi veta vårat prov resultat som vi hade precis innan lovet. Det gick ganska bra faktist!! Sen så hade vi gympa, och den blev man faktist för en gån skulle svettig på så det var ju ett plus i kanten. Efter gympan hade vi bara en 30 min lektion innan lunch. Efter lunchen hade vi bara  två lektioner för en var inställd. Och det var ju skönt eftersom det var första dan i skolan. Sen nu när jag kom hem så har jag bara ätit en tidig middag och lite godis (hehe, man sparar ju alltid lite av påskgodiset). Annas så har det väll inte hänt så mycket. Nu ska jag nog börja fixa mig klart för snart ska jag åka på fysträning!! Puss&Kram Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0