Buzz sissta lediga dagen!!

Idag gick jag upp kl 09.30 sen vid elva tiden gick jag över till Melinda. När jag kom dit så kom Kattis och Josse nästan direkt och vi började med att köra land och rike. Det var riktit kul faktist men vi tröttnade efter ett tag så vi spelade aldrig klart. Sen så körde vi några omgångar Buzz och när vi spelade så var Kattis tvungen att åka för att hon skulle kolla på en moppe. Men iallfall så fastnade vi där vid Buzzet så när kl var 16.40 så var jag tvungen att gå och byta om till träning. Träningen kan jag säga dig var skit jobbig. Jag var så himla trött efter vi hade kört en övning så jag blev helt yr. Haha.. Sen nu när träningen var slut så kom jag hem och det var upp dukat med Mcdonalds. Haha jag var faktist riktit sugen på det för jag var så himla hungrig. Jaja nu måste jag väll gå och göra mig i ording och så fast klockan är så lite för imorgon är det skola! (tråkit). Pussar&kramar ♥Vendela

Kommentarer
Postat av: josse

nja inte så jätte. Du åkte ju bara fram och sen tillbaka ! ;)

2009-04-13 @ 21:26:10
URL: http://fino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0