Åkte moppe iallfall!!

Joo, dem fick faktist med mig och åka moppe. Jag vet faktist inte riktit hur det gick till men jag gjorde det iallfall!
Det började med att jag satt har framför datan och chatta lite. Då sms Josse och säger att dem kommer och skulle hämta mig, men jag trodde såklart inte på dem men efter 1-2 minuter så kom det en bil och dem hämtade upp mig. Jag kunde ju inte direkt säga nej när dem väl hade kört hit. När vi väl kom dit så började Josse köra sen så körde Kattis men sen så tvingade dem upp mig på den där och jag kunde ju inte säga något för jag hade ju åkt med dit (men jag var lite nervös innan faktist, hehe) Det gick lite bättre än vad jag trodde det skulle gå. Men jag körde väll som en kärring. Haha!! Efter jag hade kört lite fram och tillbaka så villa jag inte köra mer för jag tyckte väll att det räkte för mig. Så då körde Kattis och Josse och sen efter en timma (ca) så åkte vi hem till Josse och spelade lite spel. Sen så åt vi lunch (tror jag att det var). Det blev tacos och det är ju jätte gott så jag blev ju nöjd. Sen så så spelade vi lite kort sen åkte jag och Kattis hem. Nu när jag har kommit hem har jag inte gjort så mycket. Jag har bara ätit middag, tittat på Gossip girl och wipeout. Och nu ska jag nog ta en dush för att gå och lägga mig i tid idag. För det är ju sissta dagen på lovet imorgon och man vill ju inte sova bort hela dagen! Men man vill ju kunn sova ut. Och imorgon ska jag vara med Melinda och det kommer bli kul!! Pussar&Kramar Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0