23 april

Idag så har jag haft det en ganska bra dag. Det har inte direkt hänt något så att jag kommer skriva om det nu men det var en ganska kul dag iallfall. Eller jag kan säga en sak som jag blev riktit glad över. Det var att vi egentligen skulle ha svenska prov imorgon som jag inte ens har tittat på men den blev inställd för att våran lärare är typ sjuk. Så då var jag super glad iallfall. Men en mindre bättre sak det är att jag har glömmt mitt engelska papper i skolan så jag kan inte göra läxan. Eller jag glömmde den inte utan jag hittade den inte i skåpet så då trodde jag att den var hemma. Men det var den inte. Så nu vet jag inte riktit vad jag ska göra. Från att ha super mycket läxor till att inte ha några alls. Det känns inte så bra. Men iallfall nu när jag kom hem så har jag bara gått ut med hunden och inte gjort så mycket mer. Men nu ska jag iallfall äta och sen så ska jag träna. Nu är det sissta träningen innan slutspelet. Lite nervös faktist! Men det kommer nog att gå bra. Jaja.. nu är det mat dax. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0