20 april

Jaa, dagen idag började inte särskillt bra. Eftersom bussen inte kom här uppe så missade jag så klart bussen ifrån centrum så jag kom 20 min försent. Men jag har så goda vänner så dem hoppade av och kom försent med mig. Haha.. Sen iallfall så har vi världens tråkigaste sak vi håller på med jusst nu på engelskan. Orkar faktist inte skriva vad vi håller på med men föreställ er något riktit tråkit iallfall. Och sen efter engelskan så hade vi no, matte och sen klassmöte. Efter klassmötet så hade vi lunch och sen handboll. Handbollen gick ganska bra förutom att jag har grymt ont i min hand eftersom jag krockade med en kille eller hur man ska säga. Sen iallfall tog jag första bussen hem och var hemma i en ganska hyfsat tid. När jag kom hem så gjorde jag inget typ förutom att jag tittade lite på tv och sen somnade i soffan. jag skulle igentligen bara sova i 10 min men jag var så himla trött så jag gick aldrig upp så istället blev det 40 min så man kan ju säga att jag hade ganska brottom tillslut. Handbollen gick bra och allting kändes väldigt bra. Mer orkar jag inte skriva om träningen men ni vet nog vad man brukar göra en vanlig handbolls träning. Eller jag kan ju säga att jag stog i mål iallfall och fick göra väldigt mycket målvakts övningar så det var ju kul. Men nu ska jag gå äta min "middag" eller vad man ska kalla den. Den kommer bestå av tre ägg och en skål med flingor. Mumms!! Jaja.. men nu ska jag nog stänga av datan och lägga mig i tid för imorgon är det min födelsedag ( haha, fjortis unge). Så det får man ju inte glömma. Men nu ska jag gå så puss&kram Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattttiiiis ! :) <3

2009-04-21 @ 15:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0